You're Myra's Visitor..

Let's Follow Me

Sunday, May 10, 2009

Terharu (Part Akhir)

ingat lagi x korang entry aku yg dulu.. Terharu (Part 1)
so aku nak sambung balik citer tue....
sila la hayati yer...huk huk huk...

******


ermm..
hati ini ingin sj untuk mengetahui
sama ada..
"sudikah 'DIA' menerima aku nie"
mm..masih lagi aku tidak tahu
jawapan nya.
tapi setelah aku baca entry yang diBuat oleh
Mr.Shahri
apa yang dia bagi tau semua benar..
entry yang dia buat
menaikan semangat Cinta aku pada 'DIA'
TQ to Mr.Shahri







baiklah ber balik pada cerita aku...
Pada tarikh 02.05.2009...
tarikh tue tak der yang istimewanya..
tapi aku rs sangat terharu.
pada hari itu rakan sekelas 'DIA'
telah mengakhiri zaman bujangnya pada hari itu..
'DIA' mengajak aku pergi kesana.
semasa diSana rata2 kwn 'DIA' bertanya
Siapakah aku..
maklumlah aku bukan nya belaja satu tempat
dengan 'DIA'..
kami mengenali antara satu sama lain pun
melalui mlRc..(zaman remaja dulu mlRc sgt Fames..hehe)
so kawan2 'DIA' tanya sapa aku..
dalam kotak fikiran aku mesti 'DIA' akan
cakap "erm..awek..makwe..ntah2
just cakap kawan kot..."
tergamam aku bila 'DIA' mengatakan...
"Bakal isteri........"
"argh....betul ker nie..??ish serius ker bie nie...
i'm ur future wife..?" bentak hati ku..
aku rasa bagaikan mimpi.
Selama nie 'DIA' x pernah cakap apa2..
said "I LOVE U.." erm...pun jarang,
tapi aku tau 'DIA' mencintai aku..
tapi aku x sangka 'DIA' akan cakap cam tu..
balik dari Majlis kawan 'DIA'..
kami chat menggunakan Skype.
dan aku meluahkan isi hati aku..
aku bagi tau yang aku betul2 terkejut.
ntah mcm mane tiba2 aku terasa
terSentuh sgt...
bercucuran la air mata aku...
aku mmg mudah menangis.
tapi kali ini sgt terHARU..
dan ketika ini aku berfikir sejenak,
biarlah kami x kawin lagi..
at least aku tau dia anggap aku
lebih dari seorang kekasih..
biarlah ALLAH yang tentukan segalanya..
aku hanya mampu berDoa pada Illahi.
Moga percepatkan Jodoh kami..
kerana aku mahu memiliki diri dia dengan 'SAH

tengah dok berjiwang2 nie..aku nak ucapkan Terima Kasih kat korang
sebabnya korang Doakan Kebahagian untuk aku & 'DIA'
Hanya Allah sahaja yang dapat Balas Jasa Baik
korang SEMUA...!!

mood::writing:

30 comments:

  1. aku ni agak brutal sbnrnya.

    tapi tak tahu la kenapa bila bab2 jiwang aku mudah tersentuh..

    tsk. kau jgn buat aku nnagis baca entri kau dowh...

    ReplyDelete
  2. khairul: wa...jgn sdey2..yer...yang menaip nie lagi sdey tue..huh..... :)

    ReplyDelete
  3. waa memang terharu laa bace weyy huhuhu semoga jodoh kekal ye =)

    ReplyDelete
  4. ░♥si lampu neon♥░ : insyaALLAH...Doakan la kami berTemu JODOH hendaknya... :)

    ReplyDelete
  5. huhu gambar hiasan, ingatkan gambo ko kawen,wakakakakaka

    ReplyDelete
  6. an2raya: klu aku kawin dah
    lama aku jemput ko la...
    n sudah pasti ko kena
    amik pic aku..heeee..
    plus, mesti aku sgt
    bahagia sekarang dude...
    huhu... ;)

    ReplyDelete
  7. u're welcome friend:]
    smoge korg ada jodoh ye
    :]

    ReplyDelete
  8. Mr.shari:Tq friend....terharu aku
    korang doa kan
    gak utk aku...
    semoga cinta ku kekal
    dengan 'DIA'

    ReplyDelete
  9. moge bahagia hngga ke ank cucu ;)

    ReplyDelete
  10. chipsmore : TQ...sgt2...naper tukar name ingat kn sape rupe nyer cikepal kite nie...hihihi ;)

    ReplyDelete
  11. Kita doakan mahirah n kekasih hati akan smpi ke jinjang pelamin n berbahagia hingga ke ujung nyawa =)
    korang dh kapel lama kan?mmg respect kat korang tau..leh jadi cth ni..hehe

    ReplyDelete
  12. Fiza:alamak..malu sy kamu kata demikian...hehehe.....TQ coz Doakan KAMI.... ;) i luv u gituuu...

    ReplyDelete
  13. pjg n3 nieh..
    mau mkn 3 ari 3mlm nak baca!
    hik3..
    kim slm abg sayang~

    wakaka
    apakah?
    jeles ehh???
    taw dah!!
    ;)

    ReplyDelete
  14. apsal ku nye coment xde?
    haissh

    ReplyDelete
  15. cIk JanNah : hehee...okey2 nnt akn ku sampaikan salam...x jeles la...biasa jer...(dgn muka geram menaip nie) hehe

    ReplyDelete
  16. joegrimjow :la...ader bg comment ker selum nie..?? ala....mesti nk ckp sesuatu nie...huhuhu...(menaip ngn perasaan sdey...)

    ReplyDelete
  17. green: huhu...lambat lg la dik oit...
    tp doa kn la moga perCepatkan perkahwinan kami...heeeeeeeee....
    x saba gak nie...ahaksss.. :)

    ReplyDelete
  18. aku doakan yg terbaik tok kau :)
    lagi lama dari aku ek..
    jemput aku nnt mkn nsi myk :)

    ReplyDelete
  19. Aryn: okey...nnt aku kawin aku jemput ko mkn ns minyak.. kalng ngn bnting x jauh kn..??hehehe....

    ReplyDelete
  20. duk banting or klang??
    bf duk mne?

    busybody tol!
    haha

    ReplyDelete
  21. Mr.Shari: kg kt banting...bf n saya duk kt kL.....heeeee....

    ReplyDelete
  22. opss...jgn salah faham...bukan duk satu umah yer... ;)

    ReplyDelete
  23. mmg patut la hati berbunga2 bila si bf ckp gitu. ehe.

    semoga kekal bahagia ke akhir hayat!

    ReplyDelete
  24. ije: hehehe...tula..sgt terkejut gitu....
    kdang2 nak said I LOVE U pn berat sgt mulot nye....
    hehe... "b jgn mare yer.." ahaksss :)

    ReplyDelete
  25. serius terharu..bestnya part nih..smoge dipanjangkan jodoh ye :)

    ReplyDelete
  26. haha..sweetnyee..
    nasib mahirah xpengsan time dgr si DIA ckp cmtu.hikhik :P

    kawen jgn lupe ajakkk.wahaha

    ReplyDelete
  27. milimilo:
    tulaaa...akk yg dgr lg sgttt
    terharuuu...x sgka di boleh cakap cam gituu..ahakss ;) TQ coz doakan hubungan kami..

    ReplyDelete
  28. Tfaaaaaa:
    tula...
    klu nk pengsan sy jerit nama Tfaaaaaa
    dlu..
    n then nak agk2 pengsan Tfaaaaaa pn
    dtg menyelamatkn sy dr tumbang...
    huk huk huk.. ;)

    ReplyDelete

Myra's Touch up said :Thank you cause leave your comment for me...

Related Posts with Thumbnails

Labels

My Blog List

 

--{♥Myra's Touch up♥}-- Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez